Aplikace Hlášení závad se městu osvědčila

  •  

Internetová aplikace k hlášení nepořádku a závad se mezi Tepličany osvědčila. V roce 2020 teplická radnice zaznamenala 687 hlášení.

„Nejvíc podnětů k opravám dávali lidé loni v červnu a to osmdesát, v lednu o jednu méně a v únoru jich občané nahlásili třiasedmdesát. Nejčastěji nahlašovali závady týkající se zeleně ve městě, závad na komunikacích a třetí místo patří svozu odpadu,“ popisuje mluvčí města Robin Röhrich s tím, aplikace neslouží k nahlašování případů, které vyžadují okamžitý zásah policie, hasičů nebo záchranné služby. Výpadky dodávek elektřiny, vody, tepla nebo plynu vyžadují nahlášení přímo jejich dodavatelům.

Lidé ji využívají od roku 2015 a k začátku letošního roku přijato celkem 3 100 hlášení. Z toho je víc než 97 % případů vyřešených. Důvodem nevyřízených hlášení je většinou to, že závada není na majetku nebo ve správě města. Aplikaci Hlášení závad najdete na http://hlaseni.teplice.cz.


  •  

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*