Ústecký kraj hledá novou vizuální identitu

  •  

Ústecký kraj se rozhodl pro obměnu a modernizaci své vizuální identity, která by měla reagovat na proměnu, kterou kraj prošel a která ho ještě čeká. Kromě uceleného vizuálního stylu, chce získat i nové logo, proto oslovila pět vybraných designérů a studií. Organizátorem a odborným garantem soutěže je společnost Czechdesign Center.

„Rozhodli jsme se pro aktualizaci loga Ústeckého kraje a sjednocení krajské vizuální identity, protože logo, které používáme, je více než 20 let staré. Za tu dobu se nejen významně posunuly standardy a kvality grafické práce, ale především se proměnil celý náš region. Čeká nás transformace, stávající průmysl se stane odrazovým můstkem pro budoucí rozvoj, který bude spojený s čistou energií a moderními technologiemi, kraj nabídne zajímavé příležitosti pro aktivní lidi. To by mělo nové logo a nová identita reflektovat a stát se značkou budoucnosti,“ řekl hejtman Jan Schiller.

Oslovenými designéry jsou Redesign, Kolargrafik studio, Libor Jelínek, TopEcht! Studio a Petrohrad. Termín zasedání pětičlenné poroty, která je složená ze tří odborníků na grafický design a dvou zástupců kraje, je na konci června. Tam budou vybráni tři postupující do druhého kola. Vítěz, který získá zakázku na zpracování návrhu a následnou implementaci v hodnotě 830 tisíc korun, by měl být vybrán na konci července.


  •  

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*