Lidé v Teplicích již nemusí ve frontě čekat například na doklady nebo přehlášení auta. Mohou se od pondělí 17. října přes internet objednat až dva měsíce předem na přepážky odboru správních činností v budově Magistrátu města Teplic na Mírovém náměstí.
Systém se týká agendy osobních dokladů, evidenci obyvatel, matriky a dopravní agendy, tedy evidenci, dovozy a přestavby vozidel. „Lidé si mohou přesně naplánovat, kdy na úřad přijdou a pokud jsou objednaní, vědí, že vše během krátké chvíle stihnou,“ pochvaloval si při předvedení systému náměstek primátora Hynek Hanza
Vstoupit do rezervačního systému a zvolit si termín návštěvy je možné prostřednictvím webových stránek města www.teplice.cz. Po vyplnění jednoduchého formuláře bude žadateli odeslána na emailovou adresu informace o vybraném termínu. Po potvrzení dostane čtyřmístný PIN kód, který po příchodu na úřad zadá na obrazovce terminálu ve vchodové hale a obdrží lístek s pořadovým číslem. Na řadu se dostane okamžitě, jakmile se uvolní okénko. Lidi, kteří dorazili před ním a vyzvedli si lístek s číslem, tak předběhne. PIN platí půl hodiny od času objednání, pak propadá.
Město do sytému i nové dotykové obrazovky investovalo necelých 100 tisíc korun. Starý systém umožňoval jen vydávání lístečků s číslem při příchodu do budovy radnice. Ročně na přepážky teplického odboru správních činností dorazí až 120 tisíc lidí. Nejčastěji v pondělí, které je nevytíženějším dnem. V průměru tu tento den úředníci obslouží více než 700 lidí.
Přidat komentář