Nejlepší firemní logo vymysleli středoškoláci z Krupky

Foto: JA Top Logo

Studenti středních škol, kteří se díky programu JA Studentská firma od září věnují reálnému podnikání, se na přelomu roku utkali v soutěži JA Top Logo o nejlepší vizuální identitu studentské firmy v regionu. Prvenství v rámci Ústeckého kraje získali studenti Biskupského gymnázia Bohosudov v Krupce s firmou Jerk of Meat zaměřenou na výrobu a prodej sušeného masa.

Jejich spolužáci pak obsadili i druhou a třetí pozici. V týmu Woody gymnazisté podnikají s dřevěnými produkty do domácnosti, třetí Essencecraft nabízí náramky z multifunkčního materiálu paracord.

Do 5. ročníku dvoukolové soutěže JA Top Logo se přihlásilo 209 studentských týmů. Úkolem studentů bylo graficky ztvárnit logo své firmy a natočit krátké reklamní video o produktu či službě, kterou nabízí. „Soutěž JA Top Logo je oblíbeným zpestřením celoročního vzdělávacího programu JA Studentská firma pro středoškoláky od 15 do 19 let. Díky programu studenti zažívají všechna úskalí opravdového byznysu. Přímo v praxi přivykají týmové spolupráci, zodpovědnosti, zdokonalují se v komunikaci, prezentaci, finanční gramotnosti a dalších dovednostech důležitých pro moderní trh práce. Cílem dílčí soutěže JA Top Logo je seznámit studenty s náležitostmi marketingu – aby pochopili, v čem je smysl loga, a přemýšleli, jak ideálně oslovit svou cílovou skupinu ve 30sekundovém spotu,“ popsal Martin Smrž, ředitel nevládní organizace JA Czech, jejíž vzdělávací programy v současnosti využívají tisíce českých škol.

Za první pololetí už mladí byznysmeni stihli založit reálnou společnost, rozdělit si firemní posty, spravovat finance, zajistit výrobu, prodej i rozjet propagaci. Nyní dosáhli dalšího úspěchu. Logo a promo video jejich studentské firmy odborníci ocenili v soutěži JA Top Logo jako nejlepší v regionu. „První kolo soutěže podpořily desítky profesionálů z místních firem a institucí v rolích porotců. Jako dobrovolní mentoři poskytli studentům svá hodnocení, co se jim povedlo a co by mohli naopak ještě zlepšit. Na sociálních sítích navíc probíhalo souběžné hlasování v kategorii Cena veřejnosti,“ doplnil Martin Smrž.


Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*