Přilákat turisty, kteří ve městě utratí své peníze a budou se vracet. To je cíl nové společnosti VisitTeplice. Chce být v tomto směru aktivnější než město. To nové aktivity vnímá jako doplnění propagace a možnost pro spolupráci.
„Na začátek lázeňské sezony se bude otevírat vyhlídková věž Jana Křtitele – nahoře bude expozice výstavy Teplické katastrofy, od prázdnin pak bude v galerii Bartholomeus velká expozice výstavy 600 let židovství v Teplicích, salon Evropy a artefakty jako upomínka na osobnosti, které do Teplic jezdily a pokud se to povede, bude tam jediná výstava trnovanského porcelánu na světě,“ vypočítává jednatel společnosti Tomáš Jarolím.
Kromě toho společnost otevřela vlastní infocentrum. Náměstkyně primátora Radka Růžičková z ČSSD nové aktivity nevnímá jako konkurenci městu.
„Vnímám to jako možnost spolupráce a další rozšíření propagace města s cílem rozvoje turistického ruchu v našem městě. My máme prioritu jinak nastavenou – propagujeme město na světových veletrzích cestovního ruchu. Oni se zaměřili na větší propagaci přes internet, my zas máme víc tiskových materiálů, které jim můžeme poskytnout, takže ta propagace může jít ruku v ruce,“ říká náměstkyně Růžičková.
ČRO Sever/Gabriela Hauptvogelová
Přidat komentář