Virtuální zápas podpořil nemocnici


Marketingový manažer klubu FK Teplice Martin Kovařík a CSR manažer Vilém Kunz předali zástupcům teplické nemocnice symbolický šek k daru ve výši 54 tisíc korun.

Za teplickou nemocnici šek převzali ředitel Tomáš Hrubý a primář chirurgie Martin Sessek. Na virtuální duel FK Teplice – Borussia Dortmund se prodalo celkem 685 vstupenek, po odečtení DPH a provize ticketingového providera tedy celkový výtěžek činl 54 tisíc korun.

Děkujeme všem fanouškům, kteří podpořili tuto charitativní akci, díky níž bude moci být zakoupeny dva pulzní oxymetry pro monitorování krve převážně starších pacientů na Oddělení následné péče teplické nemocnice.
FK Teplice


Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*