Změnu dopravce na Teplicku provází komplikace


Zpoždění, neobsloužené zastávky, neznalost trasy. To jsou podle cestujících jen některé ze závad, kterých se dopouští řidiči nového dopravce – ČSAD Slaný, který od prosince zajišťuje regionální příměstské autobusové linky na Teplicku.

Po týdnu provozu se na tohoto nového dopravce zatím jen hromadí stížnosti. Cestující poukazují na nedodržování jízdních řádů i trasy, velká zpoždění nebo dokonce vynechávání spojů. Že není náběh nového dopravce na autobusových linkách v okolí Teplic bezproblémový, uznává i vedení Dopravy Ústeckého kraje.

„Omlouváme se všem, kteří museli na své spoje nepřiměřeně dlouho čekat nebo dokonce museli zvolit jinou dopravu.  Pokud váš spoj nejede včas, můžete zavolat na náš dispečink na telefonu 475 657 657. Naši dispečeři vám podají aktuální informace o spojích a v případě problémů pomohou situaci vyřešit nalezením jiného spoje,“ sdělila Markéta Voleníková z krajského oddělení dopravní obslužnosti a dodala, že s dopravcem probíhají intenzivní jednání. „Věříme, že se brzy vrátíme ke standardu služeb, na který jsou lidé zvyklí.“  Autobusovou dopravu na Teplicku do konce listopadu obstarávala společnost Arriva City.


Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*